Aika:17.8.2020, kello 14:00–15:30 Paikka:Teamslive Oppimisen digitalisaatio on kuluneen vuoden aikana kehittynyt huimasti. Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt -hankkeessa olemme 2017–2020 yhteiskehittämisen keinoin…
Skillgrower on tekoälyllä ja pelillisyydellä varustettu matematiikan sähköinen oppimisalusta, jossa on lähes koko valtakunnallisen perusopetuksen opetussuunnitelman kattava oppimateriaali. Alusta tukee,…
Yritysvalmennus: Kotimaan myynti ja markkinointi edu-yrityksissä Aika: torstai 27.2.2020 klo 9-16 Paikka: OAMK Business Kitchen, Kotkantie 1 Koulutus on osallistujille ilmainen ja…
Oulun Hiukkavaaran monitoimitalossa on syksyn aikana aloitettu uusia nopeita kokeiluja yritysten kanssa. Vuonna 2017 valmistunut koulu edustaa arkkitehtuuriltaan uutta ja…
Toiminnan tavoitteena on kehittää oppimisympäristöjen, eli koulujen ja päiväkotien kanssa yritysten kasvua edistäviä digitaalisia tai fyysisiä tuotteita ja palveluita. Uudet…
Aika: 02.12.2019 klo 8:30-15:00 Paikka: Business Kitchen, Oamk, Kotkantie 1, Oulu Tervetuloa Tuotteen pedagoginen vaikuttavuus –valmennukseen! Käytännönläheinen koulutus tarjoaa…
Tunteiden käsittelemistä, ilmeiden näyttelemistä ja ryhmäpaineharjoituksia… Kyseessä on Qridi Oy:n neljän viikon mittainen kokeilu Oulun Ritaharjun koulussa, jossa yritys yhdessä…
CASE: Hyvinvoinnin oppimiskokonaisuus, Otava Oppimisen palvelut ja Qridi Oy Syksyllä kaksi opetusalan yritystä lähti yhdessä suunnittelemaan, millaisella palvelulla oppilaiden jaksamista…
Case: Breikkeri-verkkopalvelun kehittäminen, Happia Oy Hintan koulun liikuntasalissa istuu joukko toisen ja neljännen luokan oppilaita valmiina osallistumaan Happia Oy:n järjestämään…
Case: Aktiivisuuskokeilu, Qridi Oy Oulun Tiedekeskus Tietomaan aulassa on maanantaiaamuna odottavainen tunnelma, kun Hintan koulun 6C-luokan oppilaat istuvat pyöreiden pöytien…